12.10.18

H&M x Morris & Co







J'ai craqué pour la collection H&M x Morris & co! Fan de robes bohèmes et d'imprimés fleuris, je ne pouvais pas passer à côté, surtout quand je suis tombée sur cette robe : des jolis couleurs, des fleurs, et surtout un tombé exactement comme j'aime!

J'aime la porter avec mon perfecto (ou ceinturée) pour structurer un peu la silhouette et évidemment, des boots. 








1 commentaire:

  1. Hi Admin, I hope are fine. I'm your one of the biggest fans, I like to read your blogs and I've also shared your blogs with my family members and friends. I hope in future you'll publish more blogs like your old ones. Please accept my thanks on my behalf of me and from my family and friends.

    1947 Housing Islamabad
    Capital Smart City
    Lahore Smart City
    New Metro City Gujar Khan
    Skip Hire Near Me

    RépondreSupprimer